Safran
Değişik bir tavuk çorbası denemek ister misiniz? Zamanında Mudurnu Tavukçuluk’un yemek kitabında bulduğum ve sizlere Çorbalar linkinde tarifini sunduğum bu tavuk çorbası benim soframda sıklıkla yer verdiğim bir lezzettir. Kitaptaki tarifte yine rahat duramayarak :) bir takım değişiklikler yapmıştım :) Bu çorba özellikle kendisini hiçbir şekilde pırasa ve havuç yemiyor sanan minik oğlum için de ideal…:) Çorbanın içinde yer alan pırasa ve havucun yemeğe verdiği lezzete ve aromaya tadınca inanamayacaksınız…Dilerim sizler de bu lezzeti en az bizimkiler kadar seversiniz…Şimdiden mutlu bir haftasonu diliyorum hepinize... Sevgiler…:)

Safran
12 Responses
  1. Tuz ve Biber Says:

    Safrancım çok güzel bir fikir verdin bana! Kokusu burnuma kadar geldi valla! Kapıp getirsene bana bir kase de şu soğuk havada içim ısınsın..:) Ellerine sağlık.. kesinlikle denenecek..
    Evren


  2. Safran Says:

    Evrencim, keşke hakikaten getirebilsem ,kendi ellerimle ikram edebilsem ama içimi rahatlatan tek şey senin hünerli ellerinde bu çorbanın daha da güzel bir lezzet kazanacağını biliyor olmam, şimdiden ellerine sağlık...Sevgiler...

    Not: Araba şeklinde pasta fikrin eşimin de çok hoşuna gitti, tekrar tekrar teşekkürler :)


  3. Safran ellerine saglik, bu cocuklar bizi boyle oynatiyorlar, tek onlara yedirebilmek icin hokkabazliklar yapiyoruz degil mi?
    Benim buyuk oglum nerden etkilenmisti bilmiyorum tarhana corbasi icmem derdi, bende ona biraz bazi degisikliklerle tarhana corbasini domates corbasi diye icirirdim :))
    Allah yardimcimiz olsun biz annelerin.


  4. Safran Says:

    Haklısın Zeynepcim, sanki doğduklarından itibaren beynimiz onu daha nasıl mutlu edebilirim, şu tadını sevmediği ama ona yararlı sebzeyi nasıl yedirebilirim diye çalışıyor...Bu kadar emek veriyoruz Allah hepsinin bahtını açık etsin dilerim :) Sevgiler, çok öpüyorum...


  5. Zeynep Seda Says:

    Safrancim ellerine saglik. Cok lezzetli ve vitaminli bir corba tarifi vemissin. Benim henuz cocugum yok ama olunca ben de her turlu cambazligi ogrenicem gibi geliyor:)

    Allah cocuklarina uzun omurler versin, darisi basima;)

    Sevgiler


  6. Adsız Says:

    Safran Cuma gunu pisirdim.Fakat blog yorum yazmama izin vermediginden bugun ancak yazabiliyorum.Nefis oldu ellerine saglik ve tarif icin tesekkurler..


  7. Safran Says:

    Merhaba Zeynepcim, inşallah bu cambazlıkları yapmayı Allah en kısa sürede sana da nasip etsin :)) Ne kadar yorsalarda, hatta zaman zaman çeşitli kaprislerle üzselerde çocuk dünyanın en güzel varlığı...:)Sevgiler canım, öpüyorum...:)


  8. Safran Says:

    Sevgili Deniz merhaba :) Çorbayı deneyip beğenmen beni çok mutlu etti, afiyet olsun...:) Cuma günü blogger'da bir sorun vardı herhalde birkaç arkadaşın sitesine ben de yorum bırakamadım, ama zaman ayırıp yorumunu bana tekrar gönderdiğin için asıl ben teşekkür ederim...Ellerine sağlık, kucak dolusu sevgiler...:)


  9. Adsız Says:

    Ben tavuk çorbalarını çok severim zaten Safran.Eline sağlık,ilk fırsatta deneyeceğim.


  10. Safran Says:

    Merhaba Arzucum...Demek sende benim gibi tavuk yemeklerine düşkün olanlardansın ne güzel, kim bilir sende de ne güzel tarifler vardır :)Deneyince çok beğeneceksin bu çorbayı, hatta denersen görüşlerini bana yaz lütfen...Sevgiler...:)


  11. Adsız Says:

    SELAM SAFRAN BAK BENDE SITENIN MUPTELASI OLDUM :) HEP GIRIP BAKIYORUM NELER YAPMISIN DIYE..
    BENDE BIRKAC TAVUKLU TARIF YUKLEDIM BUGUN BENDE COK SIK KULANIRIM TAVUGU MUTFAGIMDA.
    SALATN COK LEZETTLI AFIYET OLSUN..


  12. Safran Says:

    Harikasın Asyacım, ben tavuk yemeklerini çok seviyorum, şimdi gördüm tavuklu tariflerini maillerde...Hepsi bir bir yapılacak :) Eminim çok lezzetli olacaklar, deneyince sana da yazarım, sevgiler, çok öpüyorum...