Safran
20.02.2011
Şu soruya bayılıyorum, özellikle de günlerden Pazartesi ise ve ben iş dönüşü başımda dayanılmaz bir ağrıyla yorgun argın eve geldiysem : "Akşama yemekte ne var, ne yiyeceğiz?"... Yani bir gün de ben sorsam, ya da hazır bulsam sofrayı... :))) Verdiğim cevaba gelen yorum ise hayal kırıklığı dolu bir yüz ifadesi olabiliyor kış zamanı... Kış sebzeleri pek popüler değil özellikle çocuklar arasında bunu kabul edelim... Pırsaydı, lahanaydı pek sevmiyorlar... Hoş büyükler için de durum aynı... Alternatif tariflerle onları sevmeyi öğrenmeliyiz çünkü hepsi çok çok faydalı...
İşte onlardan ikisi sizin için geliyor: Sebzeli Krep ve Fırın Lahana... Tatları mı enfes, yapımı da pratik... Tarifleri yemekler linkinde yapmanız ve sevdiklerinizin sağlığına sağlık katmanız için sizi bekliyor :))

Yeni haftada şans sizden yana olsun, güzel haberlerinizi paylaşalım... İçten sevgiler :)


8 Responses
  1. hanife Says:

    Ben hariç bizim evdede durum aynı kış yemekleri pek sevilmez ah alternatifler bizdede çözüm olsa eline sağlık


  2. Safran Says:

    Insallah olur tatlim, öpüyorum seni... :)


  3. hayat Says:

    Aynı sorunlar bizim evde de var nasıl yedireceğimi şaşırıyorum. Alternatif tarifleriniz çok güzel görünüyor.Denemek istiyorum. Elinize emeğinize sağlık.,Sevgiyle kalın..


  4. sevgili safran ellerine sağlık sevgili arkadaşım.ne leziz bir görüntü.maharetine hayranım.sevgiler...


  5. Safran Says:

    Hayatcigim insallah begeneceksin deneyince, sevgiler :)


  6. Safran Says:

    Alevcigim sen de gördügüm en maharetli ve fedakar annelerdensin... Öpüyorum...


  7. seval Says:

    www.fullcanlitvizle.blogspot.com
    fullcanlitvizle.blogspot.com


  8. sevtap Says:

    HARİKA PAYLAŞIM