Safran
Ben çocukken TRT'de mercimek üstüne hazırlanan bir yemek programı vardı, hatırlarsınız siz de... TMO'nun elinde çok miktarda mercimek olduğundan tüketimini teşvik için hazırlanmıştı program hatırladığım kadarıyla... Merakla gözlerimi dört açıp izlediğimi hatırlarım... Programda sık sık vurgulanan bir şey de "mercimek=kıyma" olurdu hergün, proteinden zengin manasına... O zamandan bu zamana severim mercimeği gerçekten, her çeşidini üstelik... Çorbasını, salatasını, hatta tarifini sizlerle daha önce paylaştığım tatlısını bile severek yerim...
.
Afyonlu bir arkadaşım bize kahvaltıya bu böreği hazırlayıp getirmiş sağolsun, yöreselmiş onlar sık sık yaparlarmış... İlk defa denedim ve bayıldım lezzetine... Hafif ve besleyici... Oğlum okuldan dönünce bir bardak ayranla beraber verdiğimde çok beğeniyor, pratik de oluyor... Acilen yapıp tadına bakmanız tavsiye olunur... :)) Böreğin tarifi Tuzlular linkinde... Ağzınızın tadı kaçmasın, sevgiyle...
.
Safran
Etiketler: , | edit post
6 Responses
  1. oktay usta Says:

    Çok güzel bir görüntüye sahip.Vermiş olduğunuz bilgiler içinde teşekkürler.


  2. Safran Says:

    Çok tesekkür ederim, özellikle sizin gibi bir ustanin begenmesi beni ayrica mutlu etti...saygilar, kolayliklar...


  3. nefis görünüyor,ellerinize sağlık


  4. Safran Says:

    Sagolun Zeynep hanim...Sevgilerimi gönderiyorum ...


  5. Safran Says:

    Gercekten guzel bir paylasim olmus... Subat sayisina bir daha göz attim örnegin, yaklasan sevgililer gunu icin leziz macaronlar var... Devletsah'a tekrar cok tesekkürler bu guzel dergileri bizlere hazirladigi icin...


  6. Safran Says:

    Paylaşımınız için teşekkür ederiz, dileyen okuyucular indirme yapmadan sayfamızda yer alan Yemekname linkinden de ilgili sayıları takip edebilirler... Kolaylıklar dilerim...