Safran
Bize misafir gelecek arkadaşımın 2,5 yaşındaki dünyalar güzeli ve ilerideki müstakbel gelinim :) olan cimcime kızına zevk alarak yiyebileceği birşeyler hazırlamak için mutfağa girdim. Girdim ama küçük hanım pek seçici, zaten çok da yemiyor...Düşündüm ki herşeyi içinde ilginç şekilli, dikkatini çekebilecek bir sunumla karbonhidratını, proteinini alabileceği ama bir o kadar da doyurucu bir yemek çeşidi işimi görür...Bu yaş grubu et yeme konusunda bir hayli mızıltılı olduğundan eti az bir içli köfte yaptım patatesli, hem de armut şeklinde...

Bizim müstakbel gelin hanım görünce armutları, gözünün içi parladı ve annesinin şaşkın bakışları arasında tabağına konanları hiç ses çıkarmadan gönüllü yedi...Görev başarıyla tamamlanmıştı, hatta çıkarken çok teşekküler edip, öptü beni :) Sizlere bu tip durumlarda lazım olabileceği için bu güzel, lezzetli içli köfte tarifini Yemekler linkinde sunuyorum, değişik bir içli köfte tatmak isteyenler için de hoş bir alternatif olabilir...Ağız tadyla yemeniz dileğiyle...:)

Safran
15 Responses
  1. Adsız Says:

    harika gorunuyorlar. Icli kofte yapmayi hic denemedim, korkuyorum acikcasi. Ama bundan cesaret alacagim gibi gozukuyor. Benim kizim da sever belki. Ellerine saglik!

    Devrim


  2. Safran Says:

    Merhaba Devrim, hoşgeldin :)Ama bu kadar mütevazılık yapmana başta ben olmak üzere güzel siten Mutfakta Devrim'in hiçbir takipçisinin gönlü razı olmaz sanırım. Bu kadar güzel yemekler yapan, tarifler veren senin gibi bir insan için bunu yapmak çok kolay olacaktır eminim, şimdiden ellerine sağlık, görüşmek dileğiyle, sevgiler...

    Safran


  3. isil Says:

    Safrancim,
    Super yaa....Nerden aklina geldi?
    Annelik boyle birsey galiba, cocuklara birsey yedirmek icin cok ugrasiyor insan ve bunu yaparken de hic usenmiyor. Ellerine saglik!


  4. Nezaket Says:

    Safrancigim, cok guzel, cok yaratici bir sunum. Bir ara mutlaka yapicam, ellerine saglik..


  5. Adsız Says:

    Merhaba Safran,

    Nasıl da özenlisin gerçekten.Tebrik ederim.Ablam da yiğenimin 'seçici'liğinden gına getirmişti, kiraz saplarını çıkarıp köftelere takıyordu:)Yumurcak 3-5 taneyi birden atıyordu ağzına,ablamın müdahelesine gerek kalmadan...
    Ellerine sağlık Safrancım...

    Bloğunda dolaşmak çok zevkli.İnan her açışımda yenilenmiş hoş bir sayfa görüp senin adına mutlu oluyorum.
    Sevgiler.


  6. Safran Says:

    Merhaba Işılcım, çok teşekkürler, beğenmene çok çok sevindim...:)Naparsın işte, sanki doğduklarından itibaren insanın beyni çocuğumu nasıl mutlu edeblirim diye çalışıyor ve bu his gördüğün diğer tüm çocuklar için de geçerli oluyor :) Görüşmek üzere, sevgiler...

    :)

    Nezaketcim eğer o kuru dolmaların hepsini tek başına yiyebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun :) Konya yakın geliyorum Ankara'dan :)Sevgiler...

    :)

    Merhaba Nurcum :) bu güzel mesajı okumak yemeğin tüm yorgunluklarını aldı inan, değerli ablana da selamlarımı iletirsen çok sevinirim, yeniden görüşmek dileğiyle, sevgiler...


    Safran


  7. Bengisu Says:

    Merhaba Safran,
    Ellerine sağlık canımcım içli köftelerin çok güzel olmuşlar yani beni yiyin diye seler geliyor kulağıma :))bende çok severim içili köfteyi vede sıklıkla yaparım ama seninkilerin görüntüsü süper çok güzel bir sunum.


  8. Safran Says:

    Merhaba Bengisu :) Ziyaretin beni mutlu etti...Keşke sana ikram edebilme imkanım olabilseydi :) beğenmene çok sevindim...Görüşmek dileğiyle, sevgiler...:)

    Safran


  9. Adsız Says:

    Bizde ailece köfte tutkunu olduğumuz için köftelerine bayıldım, ne kadar hoş görüntüsü olmuş, ellerine sağlık.


  10. cay saati Says:

    sevgili safran,
    sadece cocuklarin degil büyüklerinde görüpte istahinin acilmamasi mümkün degil,ellerine saglik,sevgiler..
    hülya


  11. Safran Says:

    Merhaba Pembeli, köfte yaptığım zaman bizimkiler de bayılıyor hem de her çeşidine, denersen beğenip beğenmediklerini yazarsan sevinirim, gerçi sen bunu da kendi yorumunu ve elinin lezzetini de katarak harika yaparsın ve severler eminim, sevgiler...

    :)

    Merhaba Hülyacım, sitende çikolatalı muffinleri gördüğümde aynı şeyi ben de düşünmüştüm ama oğlum uyanıp ağlamaya başlayınca yorum yazamadan bilgisayarı kapatmak zorunda kalmıştım, bu vesileyle o güzel tariflerin için çok teşekkür ederim, her zaman görüşmek dileğiyle, sevgiler....

    Safran


  12. Adsız Says:

    safran ellrine sağlık vallahi harika görünüyolar bende çok seviyprum içli köfteyi fakat yapmayı beceremiyorum seninkiler süper olmuş.


  13. Safran Says:

    Cennetcim merhaba hoşgeldin :)çok teşekkür ederim :) Sitesinde bu kadar güzel şeyleri (tariflerini çok seviyorum hele o laleli kutuya bayılmıştım) yapan senin gibi becerikli bir hanımefendi bunu da en güzel şekilde yapar :) Ama sitendekilerin en ama en güzeli o tatlı bebişin, öp benim için onu minik ellerinden olur mu? Sevgiler, görüşmek dileğiyle...

    Safran


  14. Adsız Says:

    yorumun için sağol safrancım sayfanı beğenerek takip ediyorum ama yorum yazmak anca nasip oldu.benmde sayfamı hep ziyaretini baklarim.tamam oğluşumu öpücem senin için.valla tekrar ellerine sağlık.çok hoşuma gitti armutlarrrr


  15. Safran Says:

    Teşekürler İpekcim de o gün yayınladığın garanti leasing pasta kadar müthiş mi bilmiyorum :) Hala gülüyorum hatırladıkça inan, sevgiler...:)