Safran
Bu tarifi bir hafta içinde iki kez yaptım evet itiraf ediyorum... :) Muazzam bir tat gerçekten, tarif Oktay Aymelek'e ait... Evimizin menüsüne hiç çıkmamak üzere girmiş gibi görünüyor... :) Denemenizi tavsiye etmiyorum, bu konuda ısrar ediyorum :)))
İlk yapışımda size Tatlılar linkinde yazdığım orijinal tarife göre muhallebisini hazırlamıştım... Ama ikinci yapışım misafir için olduğundan diğer hazırlıklara da yetişebilmek için biraz acele ettim ve vanilyalı pudingle yaptım tatlının ara muhallebisini... İçine yine damla sakızı attım ama :))) Sonuç yine çok güzel oldu... Sofranıza lezzet ve neşe katacak bu tarifi sizlerinde beğenmesi dileğiyle... Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur... Sevgiler hepinize...
Safran
36 Responses
  1. aslı Says:

    ellerinize sağlık....mükemmel bir görüntü,eminim çok güzel olmuştur....sizede iyi haftalar..


  2. Safran Says:

    Sevgili Aslı çocuklar bu tatlıya bayılıyorlar, eminim sizin talışlar da çok seveceklerdir, tavsiye ediyorum, kadayıfın içinde kakao da var sanırım onu çok sevdi benimkisi :) Sevgiler...


  3. Gulos Says:

    Safran ,
    bizim kıza bir türlü yediremiyoruz sütlü tatlıları daha doğrusu beyaz olunca yemiyor.İllaki içinde kakao olacak.Ama bu tatlıyı denemek istiyorum.Bakalım bu şekilde yiyecek mi?


  4. Safran Says:

    Hacercim kadayıflı kısmın içinde az bir miktar kakao var ben yaparken oğlum Mert'i de çağırdım özellikle gösterdim bak ekliyorum diye o nedenle severek yedi, mutlaka kızımda sevecektir annesi... Şimdiden afiyet olsun... Sevgiler :)


  5. Safran'cigim,
    Bu deri demekten kendimi alamadim, cok guzel olmus. Keske olsa da yesek hep beraber. Ellerine saglik, sevgiler


  6. Adsız Says:

    Bloglar arası sobelenme oyununda sizden de bahsettik :-))


  7. Adsız Says:

    Safrancığım merhaba, blogunun rengi değişmiş çokta güzel olmuş:)) Tatlı harika görünüyor ellerine sağlık


  8. Safran Says:

    Aybikeciğim üzme beni, sana kendi ellerimle ikram etmek isterdim gerçekten çok lezzetli çünkü :) Sevgilerimi gönderiyim onun yerine napalım...:)


  9. Safran Says:

    Pratik Bayanlar :)Sitenizde yer verdiğiniz güzel yorumunuza çok teşekkür ederim, ben de sizi ve güzel sitenizi tanıdığım için çok mutluyum, sevgilerimi gönderiyorum :)


  10. Safran Says:

    Pembelicim çok teşekkür ederim canım, sağolasın, çok mutlu oldum beğenmene, öpüyorum :)


  11. Bocuruk Says:

    Safran'cığım,
    Canlı TV müthiş. Vakit yok gerçi ama bazen gün içerisinde seyredilmesi gereken son dakika haberlerinde falan çok işe yarar. Sağolasın. Tarifin de çok güzel. En kısa zamanda kadayıf temin edip deneyeceğim inşallah.
    Sevgilerimle...


  12. Safran Says:

    Bocuruk'cuğum Tv'nin işinize yaramasına öyle mutlu oluyorum ki herkesten olumlu yorumlar aldım bu konuda... Ben çiğ kadayıf hiç almazdım eve bu tariften önce şimdi sık sık alır oldum, bu tarif için dondurucuya atıyorum kadayıfı alıp :) Değerli annene buradan da daha nice nice yaşlar diliyorum, senin gibi becerikli bir evlat yetiştirdiği için ne mutlu ona...Sevgilerimi gönderiyorum :)


  13. Adsız Says:

    merhaba
    tv olayına bayıldım
    tebrikler
    canım tatlı benimde çok dikkatini çekti
    kesin deneyecem ben bunu
    ama önce kadayıf bulma lazım :):):)
    ellerine sağlık canım sevgiler
    esra


  14. Safran Says:

    Esra'cığım, kalp kalbe karşıymış tam bugün içimden geçmişti sana uğramak sonra işlere dalmışım uçuverdi aklımdan... Şimdi mesajını görünce gülümsedim mutlu oldum o nedenle, sağolasın... Ayrıca o ne şirin kekstra kalıpları öyle, çok sevimli :) Sevgilerimi gönderiyorum sana... Unutmadan kadayıfı mutlaka temin et canım gerçekten çok seveceksin bu tatlıyı... :)


  15. HULYA Says:

    Sevgili Safran,
    sayfana her girdiğimde bir yenilikle karşılaşıyorum.Bu halini çok beğendim.Çok güzel olmuş.Kadayıflı tavuk göğsü ise harika görünüyor.Ellerine sağlık görünce ağzım sulanmadı desem yalan olur.Sevgiler


  16. ebrulitatlar Says:

    Safran'cım bloğunun yeni hali çok güzel olmuş, tatlıda çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, iyi kandiller, sevgiler..


  17. Safran Says:

    Hülyacığım sayfayı beğenmen beni çok mutlu etti sağolasın, sevgilerimi gönderiyorum :)


  18. Safran Says:

    Sevgili Ebru, ben de senin ve ailenin kandilini kutluyorum,sevgilerimi gönderiyorum...


  19. Adsız Says:

    Bir kucak sevgi,
    Bir avuç dua,
    İçten bir selam kapatır mesafeleri,
    Birleştirir gönülleri...
    Eviniz huzur,
    Kalbiniz nur dolsun,
    Mevlüt kandiliniz kutlu olsun....


  20. *Ra Says:

    Safrancığım, tavuk göğsü pek güzel ama ben çin usulu makarnadan alayım. Pek severim kendilerini.
    Sevgilerimle...


  21. Safran Says:

    Sevgili S.'nin doğumgününü ve kandilinizi kutlarım hanımlar, sevgiyle :)


  22. Safran Says:

    Rabiacığım tamamdır 1 tabak makarnan hazır ama istersen takas yapalım ben 1 kurabiye bir de poğaça alayım :)hatta 2 şer tane olsun :) Ellerine sağlık senin de, sevgilerimi gönderiyorum, kandilini kutluyorum :)


  23. *Ra Says:

    Saftrancığım, senin de kandilini kutluyorum canım. Biraz önce dikkatimi çekmişti TV izleyebilirsiniz yazısı. Bakamamıştım. Senin yorumun üzerine tekrar geldim bakmaya. Ayy çokmutlu oldum, artık Oktay ustanın programlarını izlerim burada. Teşekkür ederim canım. Çok iyi etmişsin çook...
    Sevgilerimle...


  24. Safran Says:

    Rabiacığım işine yaramasına çok sevindim, keyifli seyirler diliyorum :) Sevgiler...


  25. Damak Tadı Says:

    Safran'cığım,sayfanın rengi çok güzel olmuş ne kadar zevklisin canım..

    K.tavuk gögsü çok nefis gözüküyor birden canım çekti inan.))Ellerine sağlık canım..

    Kandilin mübarek olsun..Güzel bir hafta sonu diliyorum..Sevgiyle kal..


  26. Nilüfer Says:

    Safrancığım kadayıflı bir şey hiç denemedim,sen diyorsan güzeldir :) Ellerine sağlık...

    Kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

    Sen de sayfanı değiştirmişsin, güzel olmuş :) Sevgiler...


  27. Safran Says:

    Gülcüğüm senin ve ailenin mübarek kandilinizi kutlarım, sevgiler canım, iyi hafta sonları :)


  28. Safran Says:

    Nilüfercim benim de ilk kadayıflı tarif denememdi, inan çok güzel oluyor tavsiye ederim, kandilini kutlarım canım, iyi hafta sonları :)


  29. Adsız Says:

    Merhaba Safrancım tatlı gerçekten nefis görünüyor tadınıda merak etmedim değil eminim çok lezizdir ellerine sağlık.Kandilinide kutluyorum arkadaşım sevgiler benden sana.


  30. Safran Says:

    Canım çok teşekkür ederim ben de senin kandilini kutlarım, daha nicelerine hep birlikte inşallah, tatlıyı denemeni tavsiye ederim :) Sevgiler...


  31. Sevgili Safran ellerine sağlık.. Ben de bu hafta değişik birşey deneyip kakaolo sütlaç yaptım:) Değişik güzel bir tatlı oldu:)

    Sevgiler


  32. Safran Says:

    Calimero merhaba :) Yemek blogları dünyasına hoş geldin, bundan böyle görüşmek dileğiyle... Blogunda bir lezzet yolculuğuna çıkacağım az sonra, bir sürü güzel tarifler var çünkü :) Sevgiler...


  33. Adsız Says:

    ne güzel çok beğendim en kısa sürede yapılacak


  34. Safran Says:

    Sevgili Melisa denersen yorumlarını beklerim ama gerçekten süper bir tatlı tavsiye ediyorum :)


  35. Ceylan Says:

    Aaaa buraya bıraktığım yorum çıkmamış!! Hay Allah, bir daha yazayım o zaman!
    Demiştim ki, harikasın! Bizde de bebe bisküvisi stoğu çok zor biter çünkü ben de senin gibi biraz tutucu bir anne oldum Mert'te. 3 yaşına geliyor ama hala çikolata-şeker konusunda onu mümkün olduğunca uzak tutuyorum. Şimdilerde annesinin pastalarını yiyor, tabii ki yalanarak!! Bu tarif de hemen denenecek evdeki stoklarla!
    Bogunun yeni renkleri ve yeniliklerin çok güzel olmuş ! Hemen bir fikir alayım senden..üstteki resmi nasıl ekledin? Sen classical template mi kullanıyorsun? Ben çok zorlanıyorum bu yenilikleri eklemede çünkü classical değil ve HTML bilgim sıfır!İmdat Safran!
    Bakü'den çook sevgiler !