Safran
Benim su böreğine olan düşkünlüğüm malum... :) Şu an bu yazıyı okuyan tüm tanıdıklarımın "evet, evet, hatta kesinlikle evet!" dediğini duyar gibi oluyorum...:))

Evime gelen tüm konuklarım eksik olmasınlar bana paket paket su böreği getirirler, tabii benim hiç mi hiç şikayetim olmaz :) Aslında beni bu su böreği olayına alıştıran ve bana bu sevgiyi :)) aşılayan kişi babamdır. Küçükken bana Musluoğlu'ndan çeşit çeşit (kıymalı, peynirli vb.) su böreği getirirdi, çok severdim (teşekkür ederim babacığım :)

Yani anlayacağınız büyüyünce de durum değişmedi. Geçen gün TV'de Oktay Usta yapmış bu tarifi. Huyumu bilen bir arkadaşım hemen tarifi iletti bana, ben de hemen yaptım tabi ki :) Kolay bir tarif ama ortaya çıkan ürün :) çok lezzetli ve zahmetsizce gerçek su böreğine çok yakın bir tat elde edebiliyorsunuz... Tarifi Tuzlular başlığında... Ne diyelim deneyenlerin şimdiden ellerine sağlık, afiyetle yiyin :) Yeni başlayan haftada işlerinizde kolaylıklar dilerim :) Hepinize sevgilerimi gönderiyorum :)

Safran
23 Responses
  1. Gulos Says:

    Merhaba,
    Börek çok leziz görünüyor.elinize sağlık.


  2. Meltem :-) Says:

    nefiss yanınada çay..pazar günleri bizde böreksiz olmaz bu pazar bende sosyete mantısı dediğimiz börekten yaptım bunu da deneyeceğim.Ellerine sağlık safran


  3. Safran Says:

    Teşekkür ederim :) Güloşa yap da yesin annesi, bizim Mert çok sevdi, sevgiler...


  4. Safran Says:

    Meltemcim valla bizde de aynı, pazar kahvaltısında yedik bunu, çayla beraber mmh! nefisti...Senin de ellerine sağlık, sevgiler...:)


  5. Adsız Says:

    ben seni yıllardır takip ediyorum sevgli safran,tariflerin kolay olması bir yana müthiş diyet bozdurucu:) ellerine sağlık


  6. Sevgili Safran,
    Elinize saglik cok guzel gorunuyor, yanina birde cay, afiyet olsun.
    sevgiler


  7. Safran Says:

    Merhaba, ziyaretin için teşekkür ederim İşitme Kaybı... Yok yok bişiy olmaz yapıp tarifleri azıcık tadınca ucundan sorun olmuyo, zaten ben yağ miktarını filan mümkün olduğunca az tutarım tariflerde :) Az önce ben de senin konuğun oldum :)Çok hoş sayfan gerçekten, ana sayfadakilerle yetinmeyip arşivine bile daldım :) Bundan böyle görüşmek dileğiyle... Sevgiler :)


  8. Safran Says:

    Sevgili Aybike, çok teşekkür ederim, çayla enfes gidiyor gerçekten ;)Sevgiler...


  9. Ceylan Says:

    Safran'cım, buarada Mert'ler icin hazırladığım haftalık menü belki hoşuna gider:
    http://ceylanayik.blogspot.com/2007/02/haftalk-ocuk-yemekleri-mens-nerisi.html

    Senin Mert'in kaç yaşında?
    Sevgiler !
    Ceylan


  10. Safran Says:

    O menüye bayıldım canım, ellerine sağlık, mutlaka yararlanacağım... Benim Mertişim 2,5 yaşında Ceylancım, öpüyorum ikinizi de oğlun Mert'i de seni de :)


  11. Adsız Says:

    Safran'cığım,
    Ellerine sağlık böreğin nefis gözüküyor..Tamda öğle üzeri olunca birden acıktığımı hissettim..Bir dilim olsa asla hayır demezdim.))

    Sana ve ailene güzel bir hafta sonu diliyorum..Sevgilerimle..GÜL/D.TADI


  12. Ceylan Says:

    Aaa..Mertoş 13.07.2004 tarihli..ne kadar da yakınlar! Dünya çok küçük, çok alem ! :)
    Kucak dolusu sevgiler, Bakü'den!


  13. Adsız Says:

    merhaba
    bence de börek bir içim su
    basitmişte
    yapmak lazım artık :):):)
    ellerine sağlık canım
    sevgiler
    http://buyuleyenmutfakkokusu.blogcu.com/


  14. Safran Says:

    Gülcüm, keşke sana kendi ellerimle ikram edebilsem, ama sen benden daha iyisini hazırlarsın nasılsa, sevgiler, teşekkürler canım güzel dileklerin için :)


  15. Safran Says:

    Ceylancım senin Mertişinle neredeyse aynı gün doğacakmışım ben ya, 11 temmuzluyum ben :) Baküye kucak dolusu selamlar :)


  16. Safran Says:

    Esracım şu sıra muffin çılgınlığı almış durumda beni, gidip yeni bir silikon kalıp bile aldım, o derece yani, gördüm cici muffinler yapmışsın blogunda, ellerine sağlık, tariften bir çıktı aldım, hemen deneyeceğim :) Sevgiler :)


  17. Adsız Says:

    :) Ben de yapmalıyım. Safran çok teşekkürler. Başımı yiyen bir eşim var su böreğide su böreği diye bakalım :))

    Sımmsıcak sevgiler...


  18. Safran Says:

    Zerrin dakikalardır gülüyorum sayende :)) Şu kabartma tozu olmayan kek hikayen harika! :)Birgün evde yumurta bulamazsan benim sitede de yumurtasız kek tarifim var aklında bulunsun ;) Sevgilerimi gönderiyorum :)


  19. Adsız Says:

    ellerine sağlık su böreği hastası olarak bayıldım ellerine sağlık çok severim bende oğlumda bayılır diğer böreklere elini sürmeyen çocuk su böreğini görünce kendini kaybeder


  20. Safran Says:

    Al bizim oğlandan da o kadar Melisa :) Peynir var diye börek yemeyen oğlum bu böreği çok sevdi...Denersen sen de çok seveceksin eminim :) Sevgiler...:)


  21. Unknown Says:

    Merhaba Safran

    İade-i ziyaret için geldim ve su böreğine bayıldım. Ellerine sağlık, seni tanıdığıma sevindim...


  22. Safran Says:

    Merhaba Prenses :)Ben de seni ve güzel blogunu tanıdığıma sevindim, görüşmek dileğiyle...