Safran
Hani bir reklam vardı, çocuk evdeki mutfak dolabının kapağını açtığında üstüne doğru yüzlerce çokonat paketi dökülüyordu, hıh! işte geçen gün ben de benzeri bir olay yaşadım... :)Dolaplarda baharat ararken bir grup bebe bisküvisi paketi üstüme taaruza geçti... Hayır tek paket olsa çayla filan arada tüketiceğiz ama bunlar bayağı kalabalıklardı :) Sanırım bu arkadaşların eve doluşmasını sağlayan sevgili anneciğime ve babacığıma teşekkür etmeliyim... :)
Galiba hepimiz yaşıyoruz aynı tatlı problemi, anneanneler dedeler çok sevdikleri için torunlarını, onlar için aldıkları birşeyden (bu oyuncak olur, mamalar olur :) tek bir tane almıyorlar, ellerinden gelse fabrikasını satın alacaklar diye düşünüyorum bazen :))) Babam da sağolsun bebe bisküvilerini doldurmuş eve, onlar da kendilerini dolaptan kafama yağarak hatırlattılar :))))
Sorun şu ki benim minik oğlumun mamalarına ben hiç şeker karıştırmadım... Bisküvi vb. tatlı şeylerle 2 yaşından sonra tanıştı sanırım bu nedenle tatlıya çok düşkün olmadı (çikolata hariç tabii :)) Dolayısıyla bebe bisküvisini de çok aramıyor, verince yemiyor çok fazla... Bisküviler de kalıyor o nedenle... Ben de bu bisküviler için böyle bir tarif yaptım, içine de Mert'in çilekli, muzlu sütlerinden koydum değişiklik olsun diye... Benim favorim şu kakaolu olanlardı laf aramızda :) Bisküvinin tatlı lezzetini kakaonun acı tadı iyi dengelemişti çünkü... Neyse tarif Tatlılar linkinde... :) Dilerim beğenirsiniz, evlerdeki bebe bisküvisi stoğunu eritmek için birebir ;) Hepinize iyi bir hafta dilerim, işlerinizde kolaylıklar :)
Safran
25 Responses
  1. Meltem :-) Says:

    Safran ellerine sağlık çok şirinler walla:)


  2. Adsız Says:

    Safrancığım ellerine sağlık, ne şirin gözüküyorlar:)


  3. Safran Says:

    Sağol Meltemcim bitirdiğimde ben de çok şirin bulmuştum gerçekten :))


  4. Safran Says:

    Pembelicim en kısa zamanda salatan denenecek, çok güzel görünüyor gerçekten :)Sevgiler...


  5. Defne Says:

    Şimdi ben bunlardan yanımda olsun da yiyeyim istiyorum ne olacak? :)) Eve gidince yapmaya üşenirim büyük ihtimalle zira bugün çok yoruldum, hem zihnen hem bedenen. Neyse başka bir gün artık ama aklımdalar :)). Ellerine sağlık canım arkadaşım.


  6. nilay Says:

    Safran'cım ;
    bisküvi ile hazıranan pasta ve tatlılar çok hafif ve lezzetli oluyor... Görüntüleri de güzel olmuş...ellerine sağlık :)


  7. Adsız Says:

    Merhaba Safran :)
    Bebe bisküvili tatlı toplar harika görünüyor. Özellikle kakao'ya bulanmış olanlar.
    Hatırlarım küçüklüğümde çok oyunlar oynadık ve temel besin kaynağımızda hep bebe bisküvileri oldu.:) Arkadaşımın evinde yediklerim her zaman daha tatlı gelirdi bana. Bir türlü anlayamazdım neden daha tatlı olduklarını. Bebe bisküvisi deyilce hep o günler gelir aklıma..:))

    Eline sağlık canım
    sevgilerle


  8. Safran Says:

    Benim tatlı Defnemi yormuşlar mı bugün, döverim ben onları... Sen kendine dikkat et arkadaşım, öpüyorum seni çok... :)


  9. Safran Says:

    Nilaycım tarifi beğenmene çok mutlu oldum, bu arada pırasalı poğaçalarından biri eksik mi? Bil bakalım kim aldı ;)) Ellerine sağlık canım :)


  10. Safran Says:

    Ayşecim merhaba :) Anladım kadarıyla yaşımız aşağı-yukarı aynı, aynı dönemin çocuklarıyız belli anılarından Clémentine, He-man izlemenden... Sana da yazdığım gibi sayfanda keyifli bir seyire daldım ki o kadar olur bir baktım yorum aşamasına zar zor gelmişim :) Bebe bisküvileri beni de tatlı tatlı güldürür, komşu oturmasına gidince muhakkak önümüze bir tabak konurdu küçükken elimize alır üzerindeki tırtıkları incelerdik arkadaşımla :))) Sevgilerimi gönderiyorum canım :)


  11. Sevgili Safran,

    Diyete başladım bugün yoksa uzanıp alacaktım bir tane vallahi:)

    Sevgiler


  12. Safran Says:

    :)) Hakikaten diyet katili bir tatlılığı olduğunu itiraf etmeliyim bu bebe bisküvilerinin, olsun ben de sevgilerimi gönderiyorum onlar yerine sevgili Papatya :)


  13. aslı Says:

    CANIM YİNE ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPMIŞSIN YİNE AFACANLARA GÖRE LEZZETLER....ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER...


  14. Safran Says:

    Aslıcım tam bizim miniklere göre gerçekten, hele benimki muzlu sütlü olanları çok sevdi, dilerim güzel kızım ve oğlum da sever, sevgilerimi gönderiyorum üçünüze de :)


  15. Ceylan Says:

    Safran'cım ellerine sağlık, ne güzel bir fikir bu! Ben de senin gibi biraz tutucu bir anneyim! Mert 3 yaşına geliyor ama şeker-çikolata olayına oldukça uzaktır! Yeni yeni annesinin pastalarını yiyor, yalanarak tabii!! Bebe bisküvisini de ancak akşamüstü meyveli yoğurt hazırlayınca içine 2 tane katarım! Sanırım ilk çocuk olmasının verdiği biraz da fazladan bir hassasiyet!!! Bu yüzden bizde de bu bisküviler aylarca sürünür!! Hem-men deneyeceğim. Buarada blogunun yeni renkleri çok hoş olmuş! Dur hemen bir fikir alayım! Şu tepedeki resmi nasıl ekledin? Yoksa o template'de varmıydı? Bir de bu tür yenilikleri template'e nasıl ekliyorsun? Classic template'demisin acaba? Ben çok zorlanıyorum da...imdat!
    Çok sağol canım, sevgiler !


  16. Safran Says:

    Mertişime yap da yesin annesi, dur template ile ilgili konuyu sana geleyim de anlatayım canım :)


  17. Adsız Says:

    Safrancım bende cicibebeleri parfe olarak değerlendiriyorum.Böylede kullanılabilir aslında.Bizdede hiç tükenmiyor başka türlü.Cadı yemiyor.


  18. Safran Says:

    Benim tatlı kızım yemiyorsa vardır bir bildiği annesi :)) Bu arada parfe harika fikirmiş Hacercim, harikasın valla! Öpüyorum ikinizi de :)


  19. Safran'cigim,
    Oncelikle arkadasim icin dileklerine cok tesekkurler.
    Ne kadar guzel toplar bunlar boyle, ellerinize saglik. Cok begendim. Sevgiler


  20. Safran Says:

    Aybikeciğim senden aldığımız haber hepimizi çok üzdü gerçekten, erken bir kayıp yaşanmış üzülmemek elde değil...Tekrar başınız sağolsun arkadaşım, sevgilerimi gönderiyorum...


  21. Adsız Says:

    safran daha çok yazsan daha çok anlatsan ne olur sanki yaa...ben bayılıyorum yazdıklarını okumaya..ellerine sağlık canım


  22. Safran Says:

    :))) Teşekkür ederim canım sağol :) Ben de bazen bir bakıyorum yazıyı çok uzatmışım diye düşünüyorum, hatta biraz siliyorum :) okumaktan zevk almana çook sevindim...Sevgilerimi gönderiyorum :)


  23. HULYA Says:

    Sevgili Safran'cığım,
    Tam da Salı günü misafirlerim gelecek evdeki malzemelerle birşeyler yapabilirmiyim diye düşünürken senin bu güzel ve şık tarifini gördüm.Ellerine sağlık canım.Eminim görünüşleri kadar tadları da mükemmel olmuştur.sonucu sana bildiririm.Sevgiler


  24. Safran Says:

    Hülyacığım senin maharetli ellerinde kimbilir ne kadar lezzetli olucaklar, şimdiden ellerine sağlık, dilerim misafirlerin de beğenir, öpüyorum seni :)


  25. Safran Says:

    Hülyacığım senin maharetli ellerinde kimbilir ne kadar lezzetli olucaklar, şimdiden ellerine sağlık, dilerim misafirlerin de beğenir, öpüyorum seni :)