Safran

Hepimizin 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun!
Safran

15 Responses
  1. Evet Hepimizin Dunya Kadinlar Gunumuz kutlu olsun...


  2. Safran Says:

    Hepimizinki Yeldacım, içten sevgilerimle...


  3. Gulos Says:

    Safrancım,
    ne güzel bir animasyon olmuş.Çok güldüm ve hak verdim :) .


  4. Safran Says:

    Hepimizin halini ne güzel anlatıyor değil mi? Kızıma da sana da sevgiler :)


  5. Meltem :-) Says:

    Safrancım seninde dünya kadınlar gününü kutlarım,
    Sevgiler


  6. Damak Tadı Says:

    Safran'cığım,
    Hepimizin bugünü kutlu olsun..Sevgilerimle..


  7. nilay Says:

    Safran'cım ;
    kadınlar günün kutlarım...animasyon harika :)

    sevgiler


  8. Safran Says:

    Sevgili Meltemcim ,Gülcüm ve Nilaycım hepinize ayrı ayrı sevgilerimi gönderiyorum, kadınlar gününüzü tekrar kutluyorum :)


  9. Adsız Says:

    Çok hoş ve gerçekçi bir animasyon :-)) Ev, iş, çocuk, eş, akrabalar,... bayan olarak hepsine yetişmek zorundayız...
    Sevgiler...


  10. Defne Says:

    Animasyona bayıldım :)! Kutlu olsun hepimiz için Safrancığım.


  11. Safran Says:

    Sevgili Pratik bayanlar ve Defnecim hepinize sevgilerimi gönderiyorum :)


  12. Adsız Says:

    bu çook güzeel:)))...senin de kutlu olsun Safran...


  13. Adsız Says:

    MERHABA PÜRENİZ ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK
    SEVGİLER
    BANADA BEKLERİM


  14. Safran Says:

    Bir fincan keyif merhaba :) teşekkür ederim, sevgiler :)

    ***

    Merhaba Ayşe :) Beni böyle güzel bir sayfa ile tanıştırdığın için teşekkür ederim... Bu günlerde pek çok değerli blogcu dostla tanışma fırsatım oldu ne güzel, tekrar görüşmek dileğiyle...Bu arada rahatsız olduğunu öğrendim, çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum, sevgiler...

    Safran