Safran
Ye- 29'da bu ay ki ev sahibemiz sevgili Aysel... Çok güzel bir konu seçmiş "Zeytinyağlılar"... Yine etkinlik vesilesiyle kimbilir ne güzel lezzetlerle buluşacağız...
.
Benim etkinlik için seçtiğim tarif, beni kerevizle barıştıran tariftir diyebilirim rahatlıkla... :) "Zeytinyağlı Portakallı Kereviz"...
.
Küçükken hiç sevmediğim kereviz, yemek olarak bu şekilde hazırladıktan sonra tabağıma sık sık konuk olmaya başladı :) Tam da mevsimi bu yemeğin, ayrıca kereviz çok yararlı bir sebze, zeytinyağı ile daha bir sağlıklı ve lezzetli oluyor... Portakal aroması ise kerevize çok yakışıyor gerçekten...
.
Kerevizi sevmeyen dostlara bile gönül rahatlığı ile denemelerini tavsiye ederim... Denemek isterseniz tarifi Yemekler linkinde...
.
Sevgili Aysel'e tekrar teşekkür ediyor ve kolay gelsin diyorum... Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle sevgiler... :)
.
Safran
44 Responses
  1. Safrancığım eline sağlık. Teşekkürler katıldığın için. Sevgiler...


  2. Adsız Says:

    eline sağlık çok renkli harika bişi olmuş .sayfandan mercimekli helva linkini aldım gittim forumda yayınladım canım.helva soran bi arkadaşın isteği üzerine ararken sayfana geldim
    senide beklerim
    www.mutfaknotlari.com


  3. Safran Says:

    Ayselciğim bende şimdiden emeğine sağlık diyorum canım, kolay gelsin, sevgilerimi gönderiyorum...


  4. Safran Says:

    Sevgili Melisa hoşgeldin,
    Mercimekli helva gerçekten çok güzel netice veren bir tarif dilerim arkadaşın da beğenir... Az önce konuğun oldum. Çok çok güzel, çok emek verilmiş bir site, ellerine sağlık, tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiler...


  5. Safran merhaba,
    Ben de ilk kez karşılaştım blogunla ve çok beğendim. Daha bu sabah serviste konuştuk, portakallı kereviz güzel oluyor diye, denemek şart oldu, ellerine sağlık
    Sevgiler


  6. Safran Says:

    Sevgili Eda sanırım etkinliklerin yararı da bu, güzel blogları tanımaya vesile oluyor... Sevgilerimi gönderiyorum, görüşmek dileğiyle...


  7. Cafe Gusto Says:

    Safrancığım ellerin dert görmesin pek de güzel olur bu portakallı kereviz..Ben 2 kış oldu tadını keşvettim ama vazgeçilmezimiz oldu.sevgiler...


  8. Damak Tadı Says:

    Safran'cığım,ellerine sağlık canım bende çok severim portakallı kerevizi..Afiyetler olsun sizlere..

    Senin ve ailenin Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle tutlar,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ederim.


    Sevgilerin güzelleri yanınızda olsun daima..


  9. Unknown Says:

    Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan kurban bayramın kutlu olsun... Ailen ve sevdiklerinle daha nice bereketli, sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…


  10. SAFRANCIĞIM SELAMLAR

    MUTLU, HUZURLU, SAĞLIKLI, NEŞE DOLU ŞEKER TADINDA BİR BAYRAM DİLİYORUM... SEVGİYLE...


  11. Safran Says:

    Serpilciğim, az önce çınlattım kulaklarını... Yana yakıla piyaz tarifi arayan bir dostu, sitene yönlendirdim, sağolasın canım, şimdiden iyi bayramlar, sevgiler :)


  12. Safran Says:

    Gülcüğüm hep derim senin mesajlarında beni çok pozitif etkileyen bişeyler var, içtenliğin buraya dek uzanıyor inan, sevgilerimi gönderiyorum sana ve ailene, nice bayramlara diyorum sağlık ve mutlulukla...


  13. Safran Says:

    Sevgili Yeşil kivi, hangisine daha çok teşekkür etmeli bilmem, ziyaretinle beni böylesine güzel bir blogla tanıştırdığın için mi yoksa güzel bayram dileklerin için mi... İçten sevgilerimi gönderiyorum, hayırlı bayramlar diyorum, görüşmek üzere...


  14. Safran Says:

    Ayselciğim, öpüyorum, içten sevgilerimi gönderiyorum arkadaşım, iyi bayramlar, sağlık ve mutlulukla daha nicelerine...


  15. Bocuruk Says:

    Safran'cığım,
    Portakallı kerevizin her yaptığın tarif gibi harika:) Eline sağlık.
    Sağlıklı, mutlu ve huzurlu güzel bir bayram diliyorum.
    Sevgilerimle...


  16. Safran Says:

    Elvancığım, mutlu bayramlar diliyorum ailene ve sana... Daha nicelerine sağlıkla, ağız tadıyla inşallah, sevgiler, öpüyorum...


  17. Adsız Says:

    Sevgili Safran,

    zeytinyağlılar benim vazgeçemediklerimdendir. hele kereviz pek severim.

    Ellerinize sağlık. Enfes görünüyor.

    Sıcacık sevgiler.
    Mutlu bayramlar
    www.misssgibi.com


  18. NiNo Says:

    Kurban bayraminiz simdiden kutlu ve mutlu olsun. Butun omrunuz, bayramlar kadar guzel ve mutlu, senlikle gecsin dilerim.

    http://nihanintarifleri.blogspot.com/


  19. Bayramini kutluyor, daha nice bayramlara saglikla, hep birlikte ve mutluluklarla diyorum.

    Sevgilerimi gonderiyorum.


  20. Aynur Says:

    Bayramlar, insanlar arasindaki karsilikli sevgi ve sayginin perçinlendigi günlerdir. Bayramlar, insanlarin birbirleriyle olan darginliklarini unuttuklari, baristiklari, kardesçe kucaklastiklari günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duygularin, inançlarin, örf ve adetlerin uygulanip sergilendigi, bir toplumda millet olma suurunun sekillendigi, kuvvetlendigi günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle, Kurban Bayraminiz kutlu olsun!


    www.aynurdantarifler.blogspot.com


  21. Cafe Gusto Says:

    sevgili Safran Kurban bayramını kutlar sağlık mutluluk dolu günler dilerim.
    sevgiler...


  22. Adsız Says:

    merhaba..nasılsın?
    ne zamandır bloğumla ilgilenemiyodum.geçen hafta pasta yaparak açılış yaptım..iyi dileklerin için teşekkürler....
    iyi bayramlar.......
    ipek
    limonbahçesi...


  23. *Ra Says:

    Canım merhabalar. Sevdiklerinle güzel bir bayram geçirmen dileği ile. Sevgiler


  24. Adsız Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  25. Safran Says:

    Zerrinciğim ellerine sağlık, muhteşem tariflerle karşıladın yine beni bu bayram sabahında, nice nice mutlu bayramlara hep birlikte inşallah, sevgiler...


  26. Safran Says:

    Sevgili Nino, blogunla yeni tanıştım ama çok sevdim, bundan böyle görüşmek dileğiyle, sevgilerimi gönderiyorum, mutlu bayramlar...


  27. Safran Says:

    Aybikeciğim tekrar bayramını kutluyorum, kızlarımı öp benim için, hepinize içten sevgiler...


  28. Safran Says:

    Sevgili Aynur, mutlu bayramlar diliyorum, içten sevgilerimi gönderiyorum :)


  29. Safran Says:

    Serpilciğim mutlu bir bayram geçirmeni dilerim, sevgiler...


  30. Safran Says:

    İpekciğim, elden geldiğince mutlu olmaya ve kötü gnleri geride bırakmaya çalışıyoruz... Sevgilerimi gönderiyorum, mutlu bayramlar...


  31. Safran Says:

    Rabiacığım, dilerim şeker tadında bir bayram geçiriyorsundur, daha nicelerine hep birlikte inşallah, sevgilerimi gönederiyorum :)


  32. busem Says:

    Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...


  33. Safran Says:

    Sevgili Busem, daha nice bayramlara hep birlikte, sağlık ve afiyetle...


  34. Meltem :-) Says:

    Oldukça sağlıklı, faydalı bir yemek,ellerine sağlık:)


  35. Melek* Says:

    geçmiş bayramınız mübarek olsun


  36. HULYA Says:

    Safran'cığım,
    Seni oldukça özlemiştim valla.Şükür kavuşturana diyeyim.İnşallah artık daha iyicesindir.Geçmiş bayramını kutlar sağlıklı günler dilerim.Ellerine sağlık kerevizi ben çok severim ama evedkiler pek sevmediği için yapamıyorum maalesef.Sevgiler


  37. Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
    Sevgiler..


  38. NiNo Says:

    sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
    yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

    sevgiler
    nino


  39. Damak Tadı Says:

    Safrancığım,
    Sana,ailene ve sevdiklerine çokkkk mutlu,sağlıklı güzel bir yıl diliyorum..Hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle..

    En güzel sevgilerle..


  40. Yeni yilinizi kutluyor, daha nice guzel ve saglikli yillara hep birlikte diyorum.

    Yeni yiliniz kutlu ve mutlu olsun.

    Sevgilerimi gonderiyorum.


  41. Bocuruk Says:

    Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir yıl diliyorum.
    Sevgilerimle...


  42. Eda Says:

    Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.Malum egeliyiz,zeytinyağı görünce dayanamıyoruz ;)


  43. Çelik Kapı Says:

    Çok güzel bloğunuz var ve paylaşımlarınıza bayıldım. Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık valla. Teşekkür ediyorum paylaşımlarınız için. yemek tarifleri | yemek tarifi |emlak | konut |çelik kapı | çelik kapı | tercüme | çeviri | airport transfer | istanbul transfer | seo


  44. I like you blog. Very good design and post. Thank you very much.
    Bursa Dijital Baskı | Bursa Tabela