Safran
Merhaba dostlar :)

Safran Mutfakta’nın 2. yaşını kutlayan tüm dostlara nazik mesajları için teşekkür ediyorum… Uzaklardaydım, döndüm mesajlarınızla sevindim eksik olmayın… Havalar buz gibi, yollar ise berbat, iş vb. nedenlerle zorunda kalmadıkça seyahate çıkmamanızı hatta mümkünse evden bile çıkmamanızı tavsiye ederim… :))


En güzeli böyle havalarda evde oturup karın yağışını seyretmek bence… Elinde sıcacık bir kahve ile :)) Bir de insanın içini ısıtacak sıcacık bir çorba ve bu mevsimin vazgeçilmezi balık ziyafeti ile…


İşte bugün sizler için kurduğum sofrada sıcacık bir çorba ve bir de balık buğulama bekliyor sizi… Şehriye Çorbası da, Balık Buğulama da herkesin farklı bir biçimde hazırladığı lezzetler, arkadaşlarla konuşurken her ikisi içinde birbirinin aynı iki tarif duymadım, bazı yemekler böyle işte herkesin yorumu farklı, ayrı bir lezzetli… Kendi yaptığım şekliyle Çorbalar linkinde Şehriye Çorbasının, Yemekler linkinde de Balık Buğulamanın tarifine yer verdim… Şimdiden afiyet olsun diyorum… Sizi bu havada ısıtmasını dilediğim içten, sıcacık sevgiler gönderiyorum…

Safran

31 Responses
  1. Defne Says:

    Balıkta buğulama sevmem ama çorba ile içim ısındı diyebilirim. Şehriye çorbası bizde de çok sevilir. Ellerine sağlık Safran'cığım.


  2. Gulos Says:

    şehriye çorbası bizim evin vazgeçilmezidir.Herkes bayılır.BAlık buğlamayı hiç denemedim.Ben genellikle ızgarada yapıyorum.Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...


  3. Adsız Says:

    Cok lezzetli görünüyorlar,ellerinize saglik.Iyi hafta sonlari.



  4. safrancığım hoşgeldin... özledik seni... sıcacık sevgiler....


  5. Adsız Says:

    süper görünüyorrr..


  6. Ellerine saglik, nefis olmus.
    Tekrar nice yillara, hep beraber.
    Sevgiler


  7. Adsız Says:

    ♥ Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.
    www.karabiberinmutfagi.blogcu.com


  8. NiNo Says:

    kadinlar gunun kutlu olsun
    yeni adresim
    http://ninomutfakta.blogspot.com/


  9. Oya Kayacan Says:

    Balık nasıl yapılırsa yapılsın, başımın üstüne... Aslında nice blog yıllarına demek için yazıyorum. Sevgiler.


  10. Unknown Says:

    Safrancığım,
    Ankarada bir buluşma gerçekleştiriyoruz. yer ve saati belli oldu. Katılmak istersen sevdamavisietkinlik@gmail.com adresine e mail gönderirsen bilgileri veririm. tanışmayı çok isteriz seninle de. sevgiler


  11. sevdamavisi Says:

    Safrancığım,
    etkinlikle ilgili mesajı ben bıraktım sayfamı da ziyaret edebilirsin bilgi almak için. sevgiler


  12. Khorne Says:

    www.gnoxis.com


  13. Cafe Gusto Says:

    Yeni yaşın kutlu olsun.Balığa bayılırım ellerine sağlık.sevgiler...


  14. ebrulitatlar Says:

    Safran'cım ellerine sağlık. 2. yaşını kutlarım. Daha nice yıllara burada olabilmen dileğiyle. Sevgiler..


  15. Adsız Says:

    selam Hindistan cevizli-portakal şuruplu kek (Tar.f defterine yazmışsınız)resmini göremedim.yardımcı olabilir misiniz


  16. Merhaba Safran Mutfakta,

    Sizi Blogger Sofrası’na davet etmek istiyoruz, ama size ulaşamıyoruz...

    23 Kasım Pazar günü saat 10.00’da, Marmara Yelken Kulübü’ndeki
    Blogger Sofrası’na gelmeye ne dersiniz?

    Blogger Sofrası, UNO’nun sizinle bir buluşması... Önce sizi soframızda ağırlıyoruz, sonra da sizin hikayenize konuk oluyoruz.

    Ayrıntılı bilgi için:
    http://bloggersofrasi.blogspot.com


  17. Adsız Says:

    Tebrikler Harika bir siteniz var. Gezdikçe gezesim geliyor.





    Pratik Resimli Yemek Tarifleri


  18. Adsız Says:

    Kuraban Bayraminiz kutlu olsun .Ellerinize saglik.



  19. Adsız Says:

    süper bir tarif bence


  20. Bocuruk Says:

    Epeydir uğrayamamışım ben buraya. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun, nice güzel paylaşımlara canım. Şehriyelerin harf şeklinde. Çocuklar sen bu harfi yedin ben bunu derken bitirir:) Balığı kızartma yada fırında sevmeme rağmen buğulaman o kadar güzel görünüyor ki, hayır demem:)Eline sağlık.
    Sevgilerimle...


  21. merhabalar,
    balik gorunce gozum bi anca acildi... ya pasta ya kek gibi birsey bekliyordum.. :)) selamlar, medinem


  22. Esradan Says:

    asla balıga hayır diyemem,ooo afedersiniz yeni yaşınız hayırlı olsun nice yıllara,balığı görünce birden dalmışım da sevgiler


  23. Adsız Says:

    balık buğulama resmini görünce canım çekti. hatta canım şekti diye kokusu geldi sandım ama dur bakayım galibe komşu pişirmiş:)


  24. Ali Yarkın Says:

    teşekkür ederim yazınıziçin


  25. tarifleriniz çok güzel. bizim sitemizde de görmek isteriz. ayrıca bu blogunuzun bağlantısını sitemizin heryerinde görünecek şekilde yerleştirdik. karşılıklı link vermemiz bizim ziyaretçilerimizin sizden haberdar olması sizin ziyaretçilerinizin de bizden haberdar olması anlamına gelecektir. dayanışmak güzeldir


  26. Eda Says:

    Ellerinize sağlık gene müthiş görünüyor.Rakısız olmaz tabi,birazda fava,üstünede biraz zeytinyağı:)))


  27. merhaba, uzun süredir sizin bağlantınızı sitmizin her yerinden görünecek şekilde yayınlıyor olmamıza rağmen bize bağlantı vermediğiniz görülüyor. lütfen karşılıklı dayanışma yapalım. eğerkarşılıklı dayanışma yapmak istemiyorsanız bize bildirin. böylece bağlantınızı kaldırırız.


  28. Gameworld Says:

    Ellerinize sağlık müthiş olmuş


  29. süper olmuş , harika tarifler teşekkürler